Mexicaanse hippies, met Harley's en VW kevers ♡ - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Sanne Vlugt - WaarBenJij.nu Mexicaanse hippies, met Harley's en VW kevers ♡ - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Sanne Vlugt - WaarBenJij.nu

Mexicaanse hippies, met Harley's en VW kevers ♡

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

29 Augustus 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Begin van de middag zijn we aangekomen in San Diego, vlakbij de grens met Mexico. Na het inchecken, in ons wederom goed uitziende hotel, zijn we naar het strand gereden. Mexicaanse invloeden zijn duidelijk te zien in de voortuinen van mensen..cactussen en vetplanten zie je in iedere tuin. Op de snelweg viel ons al op dat de bermen niet begroeid waren met gras maar met heel veel kleine vetplantjes. Aan het strand kwamen we uit in een soort hippiewijk. Mannen met lange haren en gitaren vormen het straatbeeld, samen met de stoere mannen op hun Harley's. Een paar knappe surfmannen en vrouwen lieten hun kunsten zien op het water terwijl anderen rustig een jointje zaten te roken. Verschillende oude volkswagenbusjes en kevers dragen de surfplanken naar het strand.. de sfeer is gemoedelijk..ik voel me hier wel thuis, Misses McNally zou het hier ook goed doen!

In een drukbezocht bruin café hebben we Mexicaans geluncht..graag zou ik zeggen dat het een groot succes was maar helaas..misschien hebben we in de komende dagen meer geluk met het Mexicaanse eten!

Het relaxte sfeertje van de hippies heeft ons de rest van de dag geïnspireerd om ook lekker rustig aan te doen.. Eind van de middag hebben we een bedje opgezocht bij het zwembad en hebben we ons vermaakt met de Linda en een Donald Duck in het zonnetje. Vanavond hebben we een lekkere caesarsalad opgehaald in het restaurant en in bed opgegeten terwijl we op de tablet Boer zoekt vrouw keken..wat een heerlijk programma!

We zijn helemaal opgeladen om morgen een dag naar Sea World te gaan..voor het eerst in ons leven orka's zien!!

  • 29 Augustus 2016 - 10:39

    Sharon:

    Wat superleuk je verhalen lieverd!!! Ga vooral mee door zou ik zeggen:) Heel veel plezier in Sea World en uhm leuk hoor die hippies maar wel weer terug komen jullie!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Uhm..een omschrijving van mezelf?! Ik denk dat als jullie mijn blog lezen wel weten wie ik ben en dat jullie me anders al lezende wel een beetje leren kennen dus een omschrijving van mijzelf sla ik even over.. Wat ik wel wil vertellen is dat ik in Suriname stage zal gaan lopen op de verloskamers van het Academisch Ziekenhuis Paramaribo. Ik studeer vroedkunde aan Artesis Hogeschool Antwerpen. In juni hoop ik af te studeren zodat ik aan het werk kan als verloskundige! De VLIR-beurs heeft er mede voor gezorgd dat ik deze reis kan maken. Voor studenten in België die erover nadenken om ook stage in Suriname te gaan lopen is het zeker aan te raden om even te kijken op de volgende website: http://www.vliruos.be/index.php?navid=425. Suriname is de "tweede reis" die ik maak. In 2009 ben ik vijf maanden in Oeganda geweest. Vind je het leuk om daar nog iets van te lezen? Dan kun je kijken op: www.bloggen.be/sanne_in_uganda

Actief sinds 30 Jan. 2012
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 27701

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2016 - 01 Oktober 2016

Huwelijksreis

31 Januari 2012 - 30 November -0001

Stage verloskunde

Landen bezocht: