Onze roadtrip - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Sanne Vlugt - WaarBenJij.nu Onze roadtrip - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Sanne Vlugt - WaarBenJij.nu

Onze roadtrip

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 September 2016 | Verenigde Staten, Tucson

We hebben de langste reis van onze reis erop zitten..of najah, de terugreis nog maar daar denken we nog niet aan! We zijn van San Diego naar Tucson gereden..een acht uur durende reis, inclusief pauze, dat dan weer wel. Het rijden hier gaat prima op vandaag één middelvingertje na, zijn we het aardig eens met de andere weggebruikers. De vrouw met haar middelvingertje nam voorrang waar ze het volgens ons niet hoorde te krijgen en was vervolgens zelf boos..zelf heb ik haar niet goed kunnen bekijken maar Simone denkt dat ze één keer in de maand wordt vrijgelaten uit haar grot en dat ze daarom niet zo goed weet hoe ze zich sociaal hoort te gedragen..

Onderweg hebben we ons vermaakt met Nick en Simon, meegezongen met Strjitlizzer en natuurlijk geluisterd naar de klassiekertjes van Ruth Jackot. Toen we in het hotel in het Nederlands werden verwelkomt was dat wel even vreemd..haha, in eerste instantie verstonden we de man niet omdat we geen Nederlands verwachtten. Het was een overenthousiaste Amerikaan die zijn best deed om gasten te verwelkomen in hun eigen taal. Erg leuk! Eerder vandaag voelden we ons wat minder welkom in Arizona met alle spreuken van gelovigen langs de weg. Het toppunt was een bord met een "Good mariage  =

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Uhm..een omschrijving van mezelf?! Ik denk dat als jullie mijn blog lezen wel weten wie ik ben en dat jullie me anders al lezende wel een beetje leren kennen dus een omschrijving van mijzelf sla ik even over.. Wat ik wel wil vertellen is dat ik in Suriname stage zal gaan lopen op de verloskamers van het Academisch Ziekenhuis Paramaribo. Ik studeer vroedkunde aan Artesis Hogeschool Antwerpen. In juni hoop ik af te studeren zodat ik aan het werk kan als verloskundige! De VLIR-beurs heeft er mede voor gezorgd dat ik deze reis kan maken. Voor studenten in België die erover nadenken om ook stage in Suriname te gaan lopen is het zeker aan te raden om even te kijken op de volgende website: http://www.vliruos.be/index.php?navid=425. Suriname is de "tweede reis" die ik maak. In 2009 ben ik vijf maanden in Oeganda geweest. Vind je het leuk om daar nog iets van te lezen? Dan kun je kijken op: www.bloggen.be/sanne_in_uganda

Actief sinds 30 Jan. 2012
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 27704

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2016 - 01 Oktober 2016

Huwelijksreis

31 Januari 2012 - 30 November -0001

Stage verloskunde

Landen bezocht: