Nieuwe blog, geen blog! - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Sanne Vlugt - WaarBenJij.nu Nieuwe blog, geen blog! - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Sanne Vlugt - WaarBenJij.nu

Nieuwe blog, geen blog!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

20 September 2016 | Verenigde Staten, Yosemite Valley

Een nieuwe blog! Nee helaas..we zitten in Yosemite national park zonder bereik en met zeer beperkte wifi. Alleen Simone haar telefoon heeft op dit moment wifi, en om daar nou een hele blog op te typen..daarvoor zijn hier teveel leuke dingen te doen ;)! We zijn hier twee nachten dus zodra we weer normaal wifi hebben zetten we de blogs erop!
Dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Uhm..een omschrijving van mezelf?! Ik denk dat als jullie mijn blog lezen wel weten wie ik ben en dat jullie me anders al lezende wel een beetje leren kennen dus een omschrijving van mijzelf sla ik even over.. Wat ik wel wil vertellen is dat ik in Suriname stage zal gaan lopen op de verloskamers van het Academisch Ziekenhuis Paramaribo. Ik studeer vroedkunde aan Artesis Hogeschool Antwerpen. In juni hoop ik af te studeren zodat ik aan het werk kan als verloskundige! De VLIR-beurs heeft er mede voor gezorgd dat ik deze reis kan maken. Voor studenten in België die erover nadenken om ook stage in Suriname te gaan lopen is het zeker aan te raden om even te kijken op de volgende website: http://www.vliruos.be/index.php?navid=425. Suriname is de "tweede reis" die ik maak. In 2009 ben ik vijf maanden in Oeganda geweest. Vind je het leuk om daar nog iets van te lezen? Dan kun je kijken op: www.bloggen.be/sanne_in_uganda

Actief sinds 30 Jan. 2012
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 27688

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2016 - 01 Oktober 2016

Huwelijksreis

31 Januari 2012 - 30 November -0001

Stage verloskunde

Landen bezocht: