Universal Studios - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Sanne Vlugt - WaarBenJij.nu Universal Studios - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Sanne Vlugt - WaarBenJij.nu

Universal Studios

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Anaheim

Vandaag een korte blog na een geweldige dag, waar we waarschijnlijk wel uren over kunnen praten maar morgen hebben we weer een vol programma dus we moeten vroeg onder de wol!

De Universal Studios, alles wat je verwacht en dan nog meer! In eerste instantie leek het op een 'gewoon pretpark '. Ook heel leuk, maar wij hoopten op filmsets, bekende acteurs en vooral herkenning van een aantal films! Wel een heel mooi pretpark overigens..met een prachtige Zweinstein van Harry Potter en een geweldig leuke minions-attractie! Maar dat was niet waar we voor kwamen. Totdat we de studiotoer tegenkwamen, zonder bekende acteurs helaas ;). Een enorme wachtrij stond voor ons, het leek wel een mierennest, dat moest toch wat goeds beloven! In een busje werden we door verschillende filmsets gereden. The Grinch, Desperate Housewives, Jaws..zo indrukwekkend! Prachtig om te zien hoe dat wordt gemaakt! We reden van New York naar Mexico en Texas nadat we bij een vliegtuigramp en een ingestort metrostation vandaan kwamen. Ze lieten het regenen en onweren, op deze lekkere zonnige dag. Volgens mij is niks daar te gek! Simone waande zich nu niet op de set, we wáren op de set! Een prachtige watershow waarbij we live stuntmannen zagen vechten, in de brand zagen staan, trucs zagen doen met waterscooters, boten en een vliegtuig, sloot onze dag in de Universal Studios af. Tot groot verdriet van Simone, want die had nog graag een potje zwerkbal bij Harry Potter gespeeld.

Vanavond zijn we naar ons volgende hotel gereden, het Hilton hotel in Anaheim. Wat een service hier.. Jan Doets, de reisorganisatie die onze reis heeft samengesteld heeft blijkbaar doorgegeven dat we op huwelijksreis zijn en nu mogen we op de kosten van het Hilton ontbijten en parkeren! Heel aardig!

Morgen gaan we naar Disney!! Vandaar ons volle programma. Na een lekker broodje Subway  (Esmee, ze hadden hier nog meatballs! Simone was helemaal in d'r nopjes haha!) liggen we nu voor pampus in bed!

Voor nu liefs en een dikke kus van ons, en een goedemorgen haha..wij gaan lekker slapen;)!

  • 27 Augustus 2016 - 09:12

    Wiesje :

    Een super dag zo te lezen......het plezier spat ervan af. Ik zit het te lezen met een grote glimlach.
    Nu alweer benieuwd naar jullie Disney avontuur.

    Veel plezier bij Mickey

  • 28 Augustus 2016 - 13:44

    Beppe Boonstra:

    Lieve meiden,wij genieten van jullie verhalen,dat je daar nog tijd voor hebt Sanne.Ik kan mij alles nog goed voor de geest halen,wat jullie nu beleven.Wij zijn niet naar de studio geweest want volgens mij is dat veranderd.Zijn jullie ook langs de plaats Ontario gegaan.Daar woont onze nicht. Veel plezier in SAN Diego.Kussen van Pake en beppe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Uhm..een omschrijving van mezelf?! Ik denk dat als jullie mijn blog lezen wel weten wie ik ben en dat jullie me anders al lezende wel een beetje leren kennen dus een omschrijving van mijzelf sla ik even over.. Wat ik wel wil vertellen is dat ik in Suriname stage zal gaan lopen op de verloskamers van het Academisch Ziekenhuis Paramaribo. Ik studeer vroedkunde aan Artesis Hogeschool Antwerpen. In juni hoop ik af te studeren zodat ik aan het werk kan als verloskundige! De VLIR-beurs heeft er mede voor gezorgd dat ik deze reis kan maken. Voor studenten in België die erover nadenken om ook stage in Suriname te gaan lopen is het zeker aan te raden om even te kijken op de volgende website: http://www.vliruos.be/index.php?navid=425. Suriname is de "tweede reis" die ik maak. In 2009 ben ik vijf maanden in Oeganda geweest. Vind je het leuk om daar nog iets van te lezen? Dan kun je kijken op: www.bloggen.be/sanne_in_uganda

Actief sinds 30 Jan. 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 27702

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2016 - 01 Oktober 2016

Huwelijksreis

31 Januari 2012 - 30 November -0001

Stage verloskunde

Landen bezocht: