"Do you also fuck horses?" - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Sanne Vlugt - WaarBenJij.nu "Do you also fuck horses?" - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Sanne Vlugt - WaarBenJij.nu

"Do you also fuck horses?"

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 September 2016 | Verenigde Staten, Tucson

The White stallion ranch..een klein stukje paradijs op aarde. We komen net bij het kampvuur vandaan..ultieme romantiek. Knisperend vuurtje, omringd met balen hooi waar we op kunnen zitten, een cowboy met een gitaar die countrymuziek speelt, een mooie sterrenhemel, mét een vallende ster, in de schemering palmbomen met grote cactussen en naast me natuurlijk Simone ♡. Dat is nog eens een huwelijksreis!

Vanmiddag hebben we ons hotel in Tucson verlaten voor deze ranch..het hotel was mooi maar dit is prachtig. We werden warm, met zo'n 40°C ontvangen met een fles koude prosecco en twee glazen, om te toosten op onze bruiloft! We hebben een heerlijk huisje dat volledig in de stijl van een ranch is ingericht. Paardenhoevenkapstok, paardenbeeld, paardenschilderij, paardentoiletrolhouder.. Waar ik vijf jaar geleden nog geen paard durfde te aaien, vond ik ze vandaag wel aardig en sterker nog.. hebben we op paarden gereden! Een hele ervaring, zo door de woestijn! Morgen gaan we nog twee andere tochten doen!

Het is een grote ranch, van 3600m2 en ik schat, zo'n 100 paarden! Je kunt hier paardrijlessen nemen, maar ervaren ruiters zoals wij kunnen ook gewoon op pad met de paarden ;). Je kunt hier dus paardrijden, ik weet niet of ze ook paarden 'fucken', zoals 'mr. from Russia with love' zich af zou vragen (mocht je dat niet kennen..het is echt de moeite waard om even op te zoeken..staat vast op YouTube! Hilarisch televisiemomentje!). Verder kun je hier van alles doen. Bergbeklimmen, dieren verzorgen, zwemmen, er is een spa..kortom, ons vervelen gaan we niet!
Al het eten wordt hier goed verzorgd. Er staat buiten een enorm grote barbecue waar vanavond halve koeien op werden klaargemaakt..ruig eten is de specialiteit ;)!

Zo verblijven op de ranch, is voor echte daredevils, althans dat doet men zo voorkomen. We moesten een formulier ondertekenen met onze gegevens en gegevens van iemand die ze kunnen bellen 'in case of emergency'.. daarnaast werden we gewaarschuwd voor de ratelslangen die hier zitten..je mag ze niet oppakken ;)! Vanavond dachten we even één te gaan zien maar het bleek een hele dikke pad te zijn die de bosjes uitkwam. Ons is haarfijn uitgelegd waar we moeten zijn in geval van nood en wie we kunnen bellen. Achja, beter duidelijk uitgelegd dan niet uitgelegd!

Morgen zijn we hier ook nog de hele dag. We weten nu al dat we nog wel wat langer hadden willen blijven..het is genieten hier!

  • 02 September 2016 - 09:22

    Sharon:

    Ooohhh lieverds wat klinkt dat super zeg! Ik ben gewoon enorm jaloers als ik dit lees, zie er bijna groen van!!! Heerlijk genieten daar en blijf vooral schrijven... Wat een mooie ervaring!!

  • 02 September 2016 - 18:20

    Beppe:

    Hallo lieverds,wat fijn dat jullie zo genieten.Het is ook een hele ervaring op een paard.Gaan jullie ook barrelracen, ha ha ha .Dat is met een borrel op een paard,en dan mag er niet geknoeid worden .....grapje.Dikke kus van Pake en beppe.

  • 02 September 2016 - 21:55

    Irene:

    Hi lovebirds...
    Zo fijn dat jullie het zo naar de zin hebben...en wat leuk daar op de ranch...stoere meiden zijn jullie!
    En de reisverslagen zijn erg leuk om te lezen (beetje kort) en ik kijk weer uit naar het volgende verslag!!
    Veel plezier nog en geniet vooral...blijf uit de buurt vd ratelslangen...brrr, dat vind ik maar niks...
    Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Uhm..een omschrijving van mezelf?! Ik denk dat als jullie mijn blog lezen wel weten wie ik ben en dat jullie me anders al lezende wel een beetje leren kennen dus een omschrijving van mijzelf sla ik even over.. Wat ik wel wil vertellen is dat ik in Suriname stage zal gaan lopen op de verloskamers van het Academisch Ziekenhuis Paramaribo. Ik studeer vroedkunde aan Artesis Hogeschool Antwerpen. In juni hoop ik af te studeren zodat ik aan het werk kan als verloskundige! De VLIR-beurs heeft er mede voor gezorgd dat ik deze reis kan maken. Voor studenten in België die erover nadenken om ook stage in Suriname te gaan lopen is het zeker aan te raden om even te kijken op de volgende website: http://www.vliruos.be/index.php?navid=425. Suriname is de "tweede reis" die ik maak. In 2009 ben ik vijf maanden in Oeganda geweest. Vind je het leuk om daar nog iets van te lezen? Dan kun je kijken op: www.bloggen.be/sanne_in_uganda

Actief sinds 30 Jan. 2012
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 27715

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2016 - 01 Oktober 2016

Huwelijksreis

31 Januari 2012 - 30 November -0001

Stage verloskunde

Landen bezocht: