De verromantiseerde jacuzzi kamer.. - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Sanne Vlugt - WaarBenJij.nu De verromantiseerde jacuzzi kamer.. - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Sanne Vlugt - WaarBenJij.nu

De verromantiseerde jacuzzi kamer..

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

26 September 2016 | Verenigde Staten, Monterey

We waren mooi op tijd in Monterey vandaag..eerst maar langs het hotel om te vragen of we al kunnen inchecken. "Ik zal even kijken of jullie kamer al beschikbaar is..uhm, de jacuzzi kamer, ja jullie kamer is klaar!" De jacuzzi kamer, dat klinkt goed ♡!! We doen de sleutel in het slot en bij het openslaan van de deur zien we meteen midden in de kamer de jacuzzi staan! Met een klein trappetje kun je er zo instappen. We zien onszelf vanvond al helemaal zitten, wat te eten en te drinken, en ondertussen lekker naar Expeditie Robinson kijken op de tablet..maar eerst naar Fisherman's Wharf, deze keer die van Monterey Bay. Als het namelijk een beetje mee zit, kunnen we vanmiddag misschien nog mee op een boottocht om walvissen te spotten! Na de lunch zochten we een kraampje op waar ze kaarten verkochten. "Over 5 minuten gaat onze volgende tocht!" Yes, goede timing! We konden direct door op de boot..en voorin waren nog twee plekjes vrij in het midden, daar zaten we dan als twee koninginnetjes! Na ongeveer een uur varen kwamen we de eerste walvissen tegen. Op een grote afstand, maar je kon zien dat ze water omhoog bliezen. We bleven ronddobberen op de oceaan. Wat een golven! Prachtig! Gelukkig was niemand zeeziek, dan was deze tocht zeker geen aanrader ;)! We hebben meerdere walvissen gezien,  heel mooi! Alleen vrij ver weg..dichterbij mochten we niet komen, dat waren de regels. Als walvissen zelf richting de boot zouden zwemmen dan hadden we geluk en zouden we ze dichterbij kunnen zien. Vlak voordat we terug gingen deed één dat, geweldig! Echt nog steeds niet super dichtbij maar we hebben hem een stuk beter kunnen zien! De staart staat in ieder geval op de foto ;)!
Na een kort rondje langs de winkels op de Fisherman's wharf hebben we wat gegeten, en toen snel richting het hotel voor ons jacuzzi avondje! Een korte stop bij de supermarkt voor biertjes, chips en M&M's. Terwijl de jacuzzi vol liep bereidden wij onze schaaltjes met lekkers, openden een biertje en een colaatje, zochten Expeditie Robinson op, maakten een mooie constructie van een prullenbak en cameratas voor de tablet en toen konden we erin! 'JayJay is echt zo'n mannetje..' 'Bertie, onze favoriet, doet het maar goed op afvallerseiland!' Pff het bad is wel warm..Simone gaat op de rand zitten. Nog voordat ik aan de groene M&M's kon beginnen (de rode en oranje waren dus op..na ongeveer 5 minuten) had ik het ook te warm, dus ik kwam op de andere rand zitten.. Wat romantisch..samen in de jacuzzi! Nu zaten we tegenover elkaar, met een handdoek om ons heen, rode hoofdjes van het hete bad..ja een groot succes! We hadden het nog wel gehad over 'later in ons grote huis willen we misschien ook wel een jacuzzi'.. Ik denk dat we daar nog even over na moeten denken..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Uhm..een omschrijving van mezelf?! Ik denk dat als jullie mijn blog lezen wel weten wie ik ben en dat jullie me anders al lezende wel een beetje leren kennen dus een omschrijving van mijzelf sla ik even over.. Wat ik wel wil vertellen is dat ik in Suriname stage zal gaan lopen op de verloskamers van het Academisch Ziekenhuis Paramaribo. Ik studeer vroedkunde aan Artesis Hogeschool Antwerpen. In juni hoop ik af te studeren zodat ik aan het werk kan als verloskundige! De VLIR-beurs heeft er mede voor gezorgd dat ik deze reis kan maken. Voor studenten in België die erover nadenken om ook stage in Suriname te gaan lopen is het zeker aan te raden om even te kijken op de volgende website: http://www.vliruos.be/index.php?navid=425. Suriname is de "tweede reis" die ik maak. In 2009 ben ik vijf maanden in Oeganda geweest. Vind je het leuk om daar nog iets van te lezen? Dan kun je kijken op: www.bloggen.be/sanne_in_uganda

Actief sinds 30 Jan. 2012
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 27726

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2016 - 01 Oktober 2016

Huwelijksreis

31 Januari 2012 - 30 November -0001

Stage verloskunde

Landen bezocht: