"Mijn reisstatus: ik vertrek vandaag" - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Sanne Vlugt - WaarBenJij.nu "Mijn reisstatus: ik vertrek vandaag" - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Sanne Vlugt - WaarBenJij.nu

"Mijn reisstatus: ik vertrek vandaag"

Door: sannevandervlugt

Blijf op de hoogte en volg Sanne

31 Januari 2012 | Nederland, Leeuwarden

Daar staat het dan: "Mijn reisstatus: ik vertrek vandaag". Langzaam begint het tot me door te dringen dat ik morgen de vrieskou van Nederland voor een paar maandjes inruil voor de tropische warmte in Suriname. Zoals vaak het geval is moest er ook deze keer veel op het laatste moment gebeuren..mijn tas is sinds een half uur eindelijk gepakt en deze blog bestaat ook nog maar enkele uurtjes (tsjah, prioriteiten stellen he?! Eerst een blog aanmaken en dan de tas inpakken..). Tas inpakken ging beter dan toen ik naar Oeganda ging, destijds zes kilo teveel mee en deze keer tot mijn grote verbazing vier kilo minder dan is toegestaan..en dan te bedenken dat ik naar Oeganda 32 kilo mee mocht en nu 23 kilo! Die weekendjes en weekjes Antwerpen-Leeuwarden op en neer reizen hebben er dus in ieder geval voor gezorgd dat ik een aantal kilootjes minder overbodige spullen meesleep! Vinkje voor kerncompetentie ergonomie (goed voor mn rug, een paar kilootjes minder in mn backpack) en economie (geen kosten voor extra bagage)!
Mijn bedje roept na een lang weekend met vele feestjes en korte nachtjes en aangezien de plicht over vijf uurtjes ook roept (jaja lawaaiig hier zo midden in de nacht) om mijn bed weer uit te komen zal ik dit berichtje voor nu even laten voor wat het is. Zodra ik de gelegenheid in Suriname heb zal ik mijn blog een beetje proberen op te 'pimpen' en uiteraard opnieuw een berichtje plaatsen. De eerste twee weken hebben we vakantie dus twee weken even "hélémáál níks"..wat een heerlijkheid! Lieve mensen, we bellen/skypen/mailen/smsen/whatsappen(hoop ik?!)/bloggen/schrijven! Ga jullie missen!

Liefs, San

  • 31 Januari 2012 - 10:45

    Patries:

    Hey Sanne!
    Wat leuk om te lezen, je schrijft leuk!
    Leuk dat je naar Suriname gaat, ik zou heel graag mee willen, lekker warm weer, warme mensen, daar hou ik van.
    Veel plezier en succes, ik hou je blog in de gaten, vind het leuk om je verhalen te lezen en zo mee te leven met wat je doet. Tot gauw dan. Liefs van Patries

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Sanne

Uhm..een omschrijving van mezelf?! Ik denk dat als jullie mijn blog lezen wel weten wie ik ben en dat jullie me anders al lezende wel een beetje leren kennen dus een omschrijving van mijzelf sla ik even over.. Wat ik wel wil vertellen is dat ik in Suriname stage zal gaan lopen op de verloskamers van het Academisch Ziekenhuis Paramaribo. Ik studeer vroedkunde aan Artesis Hogeschool Antwerpen. In juni hoop ik af te studeren zodat ik aan het werk kan als verloskundige! De VLIR-beurs heeft er mede voor gezorgd dat ik deze reis kan maken. Voor studenten in België die erover nadenken om ook stage in Suriname te gaan lopen is het zeker aan te raden om even te kijken op de volgende website: http://www.vliruos.be/index.php?navid=425. Suriname is de "tweede reis" die ik maak. In 2009 ben ik vijf maanden in Oeganda geweest. Vind je het leuk om daar nog iets van te lezen? Dan kun je kijken op: www.bloggen.be/sanne_in_uganda

Actief sinds 30 Jan. 2012
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 27733

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2016 - 01 Oktober 2016

Huwelijksreis

31 Januari 2012 - 30 November -0001

Stage verloskunde

Landen bezocht: